Prośba o informacje

Tutaj kierujcie pytania do mnie, na które postaram się odpowiedzieć w miarę możliwości.

Prośba o informacje

Postprzez darek :) Cz, 06.04.2017 13:15

Szanowna Pani Krystyno,
Będę wdzięczny za pochylenie się nad przeczytaniem niniejszego maila.
Jestem studentem ostatniego roku studiów Administracji na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
Piszę pracę dyplomowa nt. „Fundacji w polskim prawie administracyjnym”. Celem mojej pracy jest pokazanie Fundacji jako szczególnie ważnych organizacji w prawie polskim ale także jako istotnych organizacji w życiu społecznym. W swojej pracy muszę opisać szereg wymogów prawnych, ale przede wszystkim chciałbym jeden z rozdziałów poświęcić „życiu od kuchni”.
I tu zwracam się do Pani z serdeczną prośbą. Czy nie miałaby Pani nic przeciw abym w swojej pracy opisał działalność Pani Fundacji? Jak wspomniałem powyżej, chciałbym poświęcić jeden z rozdziałów funkcjonowaniu Pani Fundacji. Chciałbym opisać następujące kwestie:
1. Powstanie Fundacji
2. Fundator
3. Cel powołania Fundacji
4. Historia powstania Fundacji
5. Statut Fundacji
6. Organy Fundacji (Zarząd, Rada)
7. Finansowanie Fundacji
8. Podsumowanie działalności Fundacji
Pani Krystyno, jeśli wyraziłaby Pani zgodę abym poświęcił swoją pracę, opisując działalność Pani Fundacji, to czy mógłbym zarazem prosić o pomoc w tym zakresie? Chciałbym przesłać Pani kilka pytań dotyczących Pani Fundacji a sam wywiad umieścić w swojej pracy. Chciałbym aby to były pytania „od serca”, w których podzieliłaby się Pani ze mną swoimi przemyśleniami, uczuciami dotyczącymi „swojego działa”. Będę wysoce zobowiązany za przychylenie się do mojej prośby i poświęcenie mi kilku chwil. Gdyby miała Pani jakiekolwiek pytania to oczywiście jestem dostępny w każdej chwili. Ponadto mogę potwierdzić fakt, że piszę ową pracę przesyłając zaświadczenie z Uczelni lub swojego Promotora. Już teraz serdecznie dziękuję za poświęcony czas i załączam wyrazy szacunku,
Darek
darek :)
 
Posty: 1