książka kucharska

Smacznie

książka kucharska

Postprzez greenw N, 27.02.2005 21:31

witam, czy ktoś mogłby mi polecić dobrą książkę kucharską , tak zeby pisało jasno , bo ja trochę zielona jestem jeśli chodzi o gotowanie
Avatar użytkownika
greenw
 
Posty: 243
Dołączył(a): N, 27.02.2005 21:14
Lokalizacja: Reading

Postprzez uparta Pn, 28.02.2005 15:02

A ja ze względu na pore grypową, zapodam taki przepis(przetestowany, wszyscy testujący jeszzcze żyją:))

"Napój życia"

Do 1 szklanki gotującej się wody wsypać 1 łyżeczkę kakao 1/2 laski wanilii oraz 1-4 łyżeczki pieprzu cayenne, gotować 3 min.
zapobiega grypie i każdemu przeziębieniu.

p.s. serio działa.
pzdr.
uparta
 
Posty: 36
Dołączył(a): Pn, 28.02.2005 14:48

Postprzez Monika (boston) Cz, 03.03.2005 23:28

Droga Greenw!!!
Dostalam od mojej mamy swietna ksiazke kucharska. Nazywa sie KUCHNIA POLSKA, na dole jest dopisane Przepisy dawne i nowe i jest wydawnictwa Swiat Ksiazki. Jest formatu A4, w twardejm czarnej oprawie, z czapka kucharska i pawim piorem na okladce, szyta, porzadna. Kosztowala w listopadzie okolo 80 zl,o ile mnie pamiec nie myli.
Z ksiazki dowiesz sie krok po kroku, jak wyglada kurczak, jak chwycic, zeby pokroic i jeszcze zdjecia, zebysmy nie pokroily przypadkiem czegos innego :) Sa opisy i zdjecia wszystkich rodzajow mies, do czego sie je uzywa itd. Jest dzial o zdrowym zywieniu, skladnikach pokarmowych, duzo poradnikow, zdjec i przepisow na kazda okazje. Ja jestem z tej ksiazki niesamowicie zadowolona, az sie chce gotowac czytajac ja (po odlozeniu juz mniej...).
Polecam i pozdrawiam!
PS. Na www.allegro.pl jest za jedyne 35zl!!!!!! Znowu przeplacilam...a raczej mama..
Avatar użytkownika
Monika (boston)
 
Posty: 42
Dołączył(a): Pn, 28.02.2005 13:55
Lokalizacja: Boston

:)

Postprzez greenw Pt, 04.03.2005 08:47

dziękuję
Avatar użytkownika
greenw
 
Posty: 243
Dołączył(a): N, 27.02.2005 21:14
Lokalizacja: Reading

ksiazka kucharska

Postprzez dorota_g Pn, 07.03.2005 19:08

Rozdzial pt. PRZEPISY KULINARNE zaczal sie od prosby o polecenie dobrej ksiazki kucharskiej. Wlasnie taka powstaje- na tej stronie i my wszyscy jestesmy jej autorami. Najwiekszym walorem tej ksiazki bedzie to, ze tworza ja ludzie o podobnym smaku artystycznym. Czyz nie jest to rewelacyjny punkt wyjscia?!
dorota_g
 
Posty: 6
Dołączył(a): Pn, 07.03.2005 04:56
Lokalizacja: Mississauga


Powrót do Przepisy kulinarne